نشریه اسکارد

بهمن ۱۵, ۱۳۹۸

خیلی چیزها درباره ی اینستاگرام مارکتینگ

این روزها نقش اینستاگرام در پیشبرد اهداف بازاریابی کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست، جالب است بدانید ۹۰درصد برندهای معتبر جهانی از اینستاگرام استفاده می‌کنند […]
دی ۱, ۱۳۹۸

چرا نباید آخر هفته‌ها کار کنیم؟

مدیران و کارفرمایان تأکید فراوانی دارند که همۀ کارکنان باید رأس ساعت مشخصی سر کارشان حاضر باشند، اما چندان نمی‌پسندند که زیردستانشان سر ساعت معینی دست […]
مهر ۲۲, ۱۳۹۸

سلبریتی های فیک را در اینستاگرام بشناسید

گزارش جدیدی در رابطه با سلبریتی‌هایی که بیشترین فالوور فیک را دارند منتشر شده است و علی رغم پیش‌بینی‌ها، خواهران کارداشیان در صدر این لیست نیستند. […]
شهریور ۳۰, ۱۳۹۸

آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرومکس

آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرومکس از سردمداران راستین اپل تا سپتامبر سال ۲۰۲۰ خواهند بود. دستگاههای یاد شده  صرف‌نظر از ارتقاء سخت‌افزاری، طراحی دو […]
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۸

نرخ تعامل در شبکه های اجتماعی

راههایی که تا به امروز در آژانس تبلیغاتی اسکارد برای تشویق مخاطبان به منظور افزایش نرخ تعامل مشتریان با برندها به کار گرفته شده است را […]
اسفند ۶, ۱۳۹۷

ایجاد دشمن تبلیغی

می خواهیم روش مشهوری برای ارتقاء برند و شهره شدن آن را مرور کنیم. یکی از روش هایی که همواره برندهای بزرگ به کار برده اند، […]
اسفند ۱, ۱۳۹۷

آیا چالش عکس ۱۰ ساله خطرناک است؟

اگر عضو رسانه‌های اجتماعی باشید، حتما متوجه شده‌اید که کاربران عکس‌های جدید و قدیمی پروفایل‌های خود را که اغلب متعلق به امسال و ۱۰ سال قبل […]
مهر ۳۰, ۱۳۹۷

از FATF تا علی دایی و زیباکلام و مهراب قاسم‌خانی

احسان محمدی کتاب را چهارم ابتدایی خوانده‌ام. هنوز آن کتاب‌خانه چوبی نمدار خاطرم هست. گوشه مدرسه. جایی در یک وجبی خاک عراق. تقریباً همه کتاب‌هایش را […]