نشریه اسکارد

فروردین ۲۸, ۱۴۰۰

دیجیتال مارکتینگ: انتخاب یا ضرورت؟

تفاوت دیجیتال مارکتینگ با مارکتینگ سنتی خیلی از افراد در آغاز رویارویی با واژه دیجیتال مارکتینگ به دنبال تفاوت هایش با شیوه سنتی هستند؟ اینکه چرا […]
تیر ۲, ۱۳۹۹

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای تمام فصول

دیجیتال مارکتینگ یعنی بازاریابی با ابزارهای دیجیتال؛ همین تعریف به خوبی اهمیت ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را نشان می‌دهد. نصف تخصص دیجیتال مارکتینگ مساوی با داشتن تبحر […]
خرداد ۲۷, ۱۳۹۹

بلای جان اینفلوئنسرها

کووید ۱۹ سبک تولید محتوای بسیاری از اینفلوئنسرها را تغییر داده و سبب شده تا سلفی‌های آن‌ها از مناظر و نقاط دیدنی دنیا، جای خود را […]
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹

شلواری برای روابط‌عمومی بازاریابی

ماجرا از یک توییت با کلیدواژه‌های شلوار و دیجی‌کالا شروع شد؛ توصیفی از یک روزمرگی ساده که با چاشنی طنز همراه بود و البته خیلی‌ها را […]
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۹

شیوع کرونا و تعطیلی فروشگاه‌ها چگونه ارزش سهام آمازون را افزایش داد؟

ویروس کرونا باعث شده بسیاری از مردم لوازم موردنیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنند. آمازون به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان، با شیوع کرونا […]
بهمن ۱۵, ۱۳۹۸

خیلی چیزها درباره ی اینستاگرام مارکتینگ

این روزها نقش اینستاگرام در پیشبرد اهداف بازاریابی کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست، جالب است بدانید ۹۰درصد برندهای معتبر جهانی از اینستاگرام استفاده می‌کنند […]
دی ۱, ۱۳۹۸

چرا نباید آخر هفته‌ها کار کنیم؟

مدیران و کارفرمایان تأکید فراوانی دارند که همۀ کارکنان باید رأس ساعت مشخصی سر کارشان حاضر باشند، اما چندان نمی‌پسندند که زیردستانشان سر ساعت معینی دست […]
مهر ۲۲, ۱۳۹۸

سلبریتی های فیک را در اینستاگرام بشناسید

گزارش جدیدی در رابطه با سلبریتی‌هایی که بیشترین فالوور فیک را دارند منتشر شده است و علی رغم پیش‌بینی‌ها، خواهران کارداشیان در صدر این لیست نیستند. […]