حرکت به سوی ارتباطات منسجم
تفکر استراتژیک برای همه مدیرانی که میخواهند زمام آینده خود و برندشان را بیمه کنند، امری لازم است.
راه تحقق هدفی که بر اساس چشمانداز تعیینشده، داشتن استراتژی است. به شکلی که تمامی تلاشهای سازمان حول آن نقطه بهصورت متمرکز تعریفشده و اجرا میشوند. ما در زمینه توسعه برندهای مستعد، مبتکر یک قاعده ی منحصربهفرد هستیم که برای رسیدن به شناخت علمی از متد های آن استفاده میکنیم و روششناسی هر علم نیز روشهای مناسب و پذیرفته آن علم برای شناخت هنجارها و قواعد آن است. در نظر داشته باشید شما بعنوان صاحب برند، از طریق این خدمات، در لحظه لحظه ی آینده چرخه عمر برندتان حضور خواهید داشت.
اسکارد راهکارهای بازاریابی و برندسازی، به ایجاد آگاهی از آنچه میپردازد که هنوز شکل نگرفته است و رهبرانی که از توان پیشبینی برخوردارند، کسانی هستند که نه تنها دستخوش تغییرات نیستند بلکه در مقابل آنها مقاوم بوده و حتی خودشان منشأ تغییر و تحول میشوند.
ابتدا آینده برند خلقشده و پس از انجام تحقیقات محیطی و درونسازمانی و همچنین تحلیل دادههای بهدستآمده از تحقیقات بازار و مخاطبان برند، بر اساس نقاط قوت و ضعف و همچنین یافتن تهدید و فرصتهای موجود، اهداف و استراتژی سازمان تدوین میشود.
مرحلهی بعد تعیین گروه مخاطب و ارائه راهکارهای بازاریابی در چهار شاخهی محصول، قیمت گذاری، توزیع و ارتباطات با استناد به تحلیل دادههای بهدستآمده است. سپس هویت سازمانی برند خلقشده و طبق برنامهریزی دقیق از طریق کمپین IMC بر اساس یک برنامه منسجم ارتباطی به مخاطبان معرفی میشود.
خدماتی که در حوزۀ بازاریابی و برندسازی به شما ارائه میشود
– مشاوره برندسازی و بازاریابی
– طراحی استراتژی کمپین
– مراقبت از برند
بصورت عملی ارائه کمپین با متد اسکارد منجر به در اختیار داشتن امتیازات ذیل میباشد
تقویت روابط عمومی با روش ھای موثر و ارزان قیمت
یکدست کردن شخصیت گرافیکی موسسه یا محصول
اجرای انواع رسانه ھای مختلف بر طبق نیاز و بودجه در نظر گرفته شده
اجرای مجموعه بدست آمده با بھترین کیفیت و در حداقل زمان تصحیح استراتژی برای حرکات تبلیغاتی بعدی