آژانس تبلیغاتی در ایرن
آژانس تبلیغاتی در ایران بنگاه تبلیغاتی (به انگلیسی: Advertising agency) یک کسب و کار خدماتی است
که به ایجاد، برنامهریزی، اجرا و مدیریت تبلیغات برای مشتریان میپردازد. بنگاه
تبلیغاتی میتواند برای مشتریان خود خدماتی مانند برندینگ، بازاریابی (مارکتینگ)
و طراحی و اجرای انواع کمپینهای تبلیغاتی را ارائه دهد. سازمانها و برندها ممکن
است به منظور تولید تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغات آنلاین، تبلیغات
محیطی، بازاریابی موبایلی و غیره که به عنوان بخشی از یک کمپین تبلیغاتی هستند.
آژانس تبلیغاتی در ایران
بنگاههای تبلیغاتی را به کار بگیرند. امروزه بخش قابل توجهی از جوامع برای رفع نیازهای
خود بستریها مجازی را انتخاب میکنند. خدمات طراحی سایت، سئو و بهینه سازی
سایت،مدیریت پیجهای اینستاگرامی و … از دیگر خدماتی است که یک بنگاه تبلیغاتی
به منظور افزایش میزان بازدهی شرکتها و سازمانها ارائه میکنند.
بنگاههای تبلیغاتی
یکی از موفقترین بنگاههای تبلیغاتی دنیا که شهرت بسیار زیادی دارد، آژانس تبلیغاتی اُگیلوی
است که به عنوان بزرگترین آژانس تبلیغاتی جهان شناخته میشود تصور کنید پس از راهاندازی
یک کسب و کار جدید، برای انجام تبلیغات و پیشبرد اهداف برندینگ خود، با مشکل روبهرو شدهاید
آژانس تبلیغاتی در ایران و یا نمیدانید برای تبلیغات باید به کدام مرکز و آژانس تبلیغاتی مراجعه کنید.
آژانس تبلیغاتی اسکارد
مجموعه اسکارد به پشتوانه همکاری با نیروی کار متخصص در زمینه تبلیغات و برندینگ
(بیش از ۷۰۰ نیروی متخصص و فعال) و با گسترش دامنه خدمات خود، برای انجام تبلیغات
به کسب و کارها کمک میکند. شرکت ایران نوین از سال ۱۳۶۹ تا به امروز، با بزرگترین
و شناختهشدهترین برندهای ایرانی همکاری داشته است؛ برای مثال میتوان به برندهای
نامآشنایی همچون صباح، چیتوز، پرژک و میهن اشاره کرد. همانطور که مشاهده میکنید،
حوزه کسب و کار این برندها کاملا متفاوت است.
آژانس بازاریابی دیجیتال در تهران
با این حال اسکارد با تفکر خلاقانه و نوآوریهای جذاب، همواره توانسته
است رضایت مشتریان خود را جلب کند. قطعا به همین دلیل است که
این سازمان توانسته است بیش از ۲۵۵ مشتری همیشگی را جذب کند.
با تمام تعاریف بالا، به جرئت میتوان ایران نوین را به عنوان بهترین کانون
تبلیغاتی ایران شناخت. دپارتمانهای مختلف و متعددی این شرکت،
نشانمیدهد که گستره فعالیتهای این کانون بسیار زیاد است.
آژانس بازاریابی دیجیتال
آژانس بازاریابی دیجیتال اثر انگشت یک مجموعه خلاق، ایدهپرداز،
دانشمحور و متشکل از افراد متخصص، بروز و با تجربه میباشد.
تیم آژانس بازاریابی دیجیتال اثر انگشت معمارانه قادر به ارائه کامل
خدمات در حوزههای تبلیغات، بازاریابی دیجیتال و برندینگ است و
به ماندگار تر شدن هویت سازمانهای عمومی و دولتی، کارخانجات
و صنایع مادر، صنایع رده متوسـط، خرده فروشـان و صـنایع کوچک
آژانس تبلیغاتی در ایران کمک میکند.
آژانس بازاریابی
معمار هویتی ماندگار با آژانس تبلیغاتی و بازاریابی دیجیتال اثر انگشت
از کجا آمدهایم و کجا ایستادهایم آژانس بازاریابی دیجیتال اثر انگشت
در سال ۱۳۸۶ با نام تجاری گروه تبلیغاتی ترنج در عرصه تبلیغات گام ن
هاد و با انجام امور طراحی و چاپ فعالیت خود را آغاز نمود. ایجاد
روابط همکاری گسترده ترنج با دیگر شرکتهای فعال در عرصه تبلیغات
باعث شد.
مأموریت اثر انگشت
که اکنون با گردهم آمدن مدیران ارشد و متخصصان مجرب
مجموعه هایی چون: مؤسسه فرهنگی هنری هفت گام هنر، شرکت
تبلیغاتی آماج گستر، گروه هنری سامیار و رسانه های تصویری قرعه،
این مجموعه تبدیل به یک کنسرسیوم تبلیغاتی چند منظوره گردد و
در سال ۱۳۹۸ با اخذ مجوز کانون تبلیغاتی از وزارت فرهنگ و ارشاد
اسلامی؛ فعالیت رسمی خود را تحت عنوان آژانس تبلیغاتی اثر
انگشت آغاز کند.
مأموریت آژانس تبلیغاتی
آژانس بازاریابی دیجیتال اثر انگشت با توجه به روند پیشرفت عرصه
تبلیغات با بهره گیری از دانش روز و به کارگیری نیروهای متخصص،
تحصیلکرده و مجرب، توانایی خود را در دیگر حوزه های تبلیغاتی به
خصوص برندینگ، بازاریابی دیجیتال و یا دیجیتال مارکتینگ گسترش
داد که این تلاشها و توسعهها سبب شد تا آژانس بازاریابی دیجیتال
اثر انگشت امروز روی سکوی خوش نام ترینها در این صنعت بایستد.
بازاریابی دیجیتال اثر انگشت
مأموریت ما در آژانس بازاریابی دیجیتال اثر انگشت این میباشد
که دو بال قوی برای پرواز و حرکت مشتریانمان به سمت هدف
هایشان را داشته باشیم.بال اول گروه ایدهپردازی و میز فکر اثر
انگشت میباشند که وظیفهی طراحی سناریو و نقشه پروژههای
تبلیغاتی را بر عهده دارند که از جدیدترین و بروزترین تاکتیکهای
تبلیغاتی و راهکارهای بازاریابی و فروش استفاده میکنند.
آیا می دانید یک خیاط چه کاری انجام می دهد؟
نکته قابل توجه این است که مدیر گروههای هر بخش
(دیجیتال مارکتینگ، برندینگ، کمپین تبلیغاتی و…) در
نشستهای میز فکر مجموعه اثر انگشت حضور دارند
که این مسئله باعث نزدیکتر شدن هرچه بیشتر ایدهها
و طرحها به مرحله اجرا میباشد.
حرف حساب اثر انگشت
بال دوم اثر انگشت، گروه اجرایی این مجموعه میباشند
که ما در این گروه حدود دو سال به تحقیق و پژوهش پرداختهایم
و با صنایع، استراتژی و پیشبردهای بروز دنیا در این حوزه آشنا
شدیم و متخصصین را شناسایی و گردهم آوردهایم تا بتوانیم
بهترین خروجی در کنار ایدههای خلاقانه را در اختیار داشته
باشیم تا به مشتریان خود ارائه دهیم.
آژانس تبلیغاتی چیست؟
آنهایی که به هویت اعتقادی ندارند محکوم به فراموش شدن
هستند. در فضای کسب و کار امروزی و با توجه به ظهور اینترنت،
روزانه بارها مورد بمب بارانهای تبلیغاتی شرکتهای ریز و درشت
تجاری قرار میگیریم. سطح بالای دانش مخاطبین، دسترسی
مشتریان به حجم بالای اطلاعات و آشفتگی محیط توسط رقبای
نو ظهور باعث شده تا مشتری در لحظه انتخاب نهایی، صرفاً
هویت را تنها وجه تمایز و دلیل انتخاب بداند. از این رو مدیران
کسب و کارهای امروزی باید به فکر معاری هویتی ماندگار باشند.
آژانس تبلیغاتی
یک آژانس تبلیغاتی، سازمانی خدماتی است که متخصص در برنامه
ریزی، توسعه، مدیریت و اجرای برنامه تبلیغاتی برای مشتریان است.
ساخت یک آگهی یک روند طولانی دارد که شامل فعالیت متخصصان
در زمینه های مختلف می باشد. آژانس های تبلیغاتی معمولا شرکت
های مستقل هستند که کار کیفی ارائه می دهند و به سازمان ها
یا افراد کمک می کنند.
وظایف آژانس تبلیغاتی
یک آژانس تبلیغاتی طیف گسترده ای از وظایف را از طریق تحقق یک
ایده، تجاری سازی یک محصول یا خدمات جدید به منظور توسعه روابط
عمومی سالم آغاز می کند. با این حال، برخی از عملکرد مهم آژانس
تبلیغاتی عبارتند از: ایده و پیام تبلیغ کننده را بپذیرد و آن را به یک
ارتباط موثر و قابل توجه تبدیل کند.
اهمیت آژانس تبلیغاتی
یک آژانس تبلیغاتی یک راه حل یکپارچه و تا حدی مشخص، را به
مشتریانش (همان تبلیغ کنندگان) ارائه می دهد. اینها واجد شرایطی
حرفه ای هستند که متخصص در حوزه های مربوط به تبلیغات می باشند.
به عنوان مثال، کپی رایترها (copywriters)، نویسندگان جنجالی،
برنامه ریزان، محققان، فیلمسازان، مدیران و غیره.