نشریه اسکارد

سلبریتی های فیک را در اینستاگرام بشناسید

گزارش جدیدی در رابطه با سلبریتی‌هایی که بیشترین فالوور فیک را دارند منتشر شده است و علی رغم پیش‌بینی‌ها، خواهران کارداشیان در صدر این لیست نیستند.

Ellen DeGeneres مجری برنامه “The Ellen Show” با تقلبی بودن ۵۸ درصد از تعداد ۷۴٫۴ میلیونی فالوورهایش در اینستاگرام دارای بیشترین درصد فالوور فیک و تقلبی در بین سلبریتی‌های جهانی است.

Katty Perry با تقلبی بودن ۵۳ درصد از ۸۳٫۶ میلیون فالوورش در رتبه دوم قرار دارد.

یکی از کارداشیان‌ها در این نقطه وارد لیست ما می‌شود؛ Kourtney Kardashian با فیک بودن ۴۹ درصد از فالوورهایش در رتبه سوم قرار دارد. همچنین خواننده معروف Taylor Swift نیز با همین درصد از فالوورهای فیک در رتبه سوم می‌ایستد.

در رتبه‌های بعدی Miley Cyrus, Ariana grande و بازیگر و تهیه کننده معروف بالیوود، Deepika Padukone قرار دارند. همچنین Kim Kardashian و Khloe Kardashian با ۴۴ درصد فالوور فیک ادامه این لیست را تشکیل می‌دهند.

گروه موسیقی پاپ کره‌ای BTS با ۴۸ درصد فالوور فیک در رده دهم قرار دارند. البته زمانی که فالوورهای فیک توییتر را نیز محاسبه می‌کنید، رتبه‌های بالاتر تعداد بسیار بیشتری فالوور فیک دارند و این گروه را به پایین لیست می‌فرستند.

چرا سلبریتی‌ها فالوور فیک دارند؟

اما چرا این افراد فالوور فیک دارند؟ مدت‌هاست که سلبریتی‌ها متهم می‌شوند که برای افزایش فالوور و افزایش نرخ همکاری تبلیغاتی خود به عنوان اینفلوئنسر، از بات‌ها استفاده می‌کنند.

اما بسیاری معتقدند که این بات‌ها بدون اطلاع آن‌ها فعال شده‌اند و این موصوع زمانی روشن شد که توییتر اعلام کرد که قصد از بین بردن بات‌هایی را دارد که در پست‌ها و پیج‌های فعالان سیاسی فعالیت می‌کنند و به پخش اطلاعات غلط می‌پردازند. در ماه آوریل سال گذشته رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا پیام‌های زیادی به مدیر‌عامل توییتر Jack Dorsey ارسال کرد و در آن‌ها از کاهش ناگهانی فالوورهایش خبر داد و مدیر‌عامل توییتر نیز این دلیل این اتفاق را از بین رفتن بات‌ها و فالوور‌های فیک اعلام کرد.

این بات‌ها علاوه بر افزایش شهرت و تعداد فالوورهای یک شخص می‌توانند کارهای دیگری نیز انجام دهند. در سال ۲۰۱۶ شرکت امنیت اطلاعات Imperva اعلام کرد که برخی از این بات‌ها که به عنوان “Bad Bots” از آنها یاد می‌شود می‌توانند به هک پسووردها و پخش کردن ویروس‌ها بپردازند و این بات‌ها ۲۸٫۹ درصد از بات‌های موجود در اینترنت را تشکیل می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید