وبلاگ

کسب و کارهای اینترنتی

تبلیغات مویرگی و کسب و کار اینترنتی

در این مقاله به توضیحات اجمالی من باب تبلیغات و کسب سود از سرمایه گزاری تبلیغات میپردازیم. در هزاره سوم ، جذب مشاری و کسب سود از جانب آنها پروسه ای پر رقابت و تخصصی شده است. امروزه تبلیغات در دنیای مجازی ، و فضای آنلاین به شکلی راه اندازی هر کسب و کاری را آسان تر کرده و به راحتی میتوان با کمی هوشمندی صاحب شغل شد و یا تجارت خود را گسترش داد.

آژانس تبلیغاتی اسکارد با ارائه راهکارهای نوین تبلیغات ، بستری مناسب را برای مشتریان خود فراهم میسازد تا از دنیای دیجیتال امروز جا نمانند.

نکته مورد توجه که این روزها از روند تبلیغات خارج شده ، این است که ابزارهای تبلیغات قدیمی که بازدهی خوبی نیز داشتند ، توجه مورد نیاز خود را دریافت نمیکنند . برای مثال طراحی لوگو ی یک سازمان که بیانگر تمام شخصیت و هویت آن است ، طراحی گرافیک های اختصاصی که بسیار منعطف و البته جذاب برای مخاطب است ، بیان مفاهیم سازمانی از طریق گرافیک ، امروزه در دنیا به شکل کاملا تخصصی در حال پیشرفت است ، اما در ایران با توجه به سیلاب دیجیتال مارکت آن هم بصورت غیر حرفه ای ، از عوامل تخصصی ، یا بهتر بگوییم ، از کیفیت کاسته ایم.

از دیگر مواردی که امروزه به آن کمتر توجه میشود ، نگاه غیر تخصصی به تولید محتوا است . گویی هر فردی در هر سازمانی توانایی و دانش این امر را دارد. در صورتی که تولید محتوای حرفه ای و تاثیرگزار بسیار به تجربه و آگاهی از نکات کلیدی ، بستگی دارد. تولید محتوایی که از نظر گرافیکی ، از نظر اقتضای زمانی و نوع برقرار کردن ارتباط با مخاطب ، بتواند برای ما کارساز باشد . در غیر این صورت اگر ۲۴ ساعت روز را هم به تولید محتوای غیر حرفه ای بپردازیم ، به هیچ عنوان تاثیری در روند افزایش بازدیدها و یا مخاطبین و در واقع گسترش بازار خود نداشته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *