با تیزهای تلویزیونی و آگهی های روی بیلبردها خداحافظی کنید. روزگار نو، روش های خلاقانه تری را با توجه به معادلات گسترده و نوینی را به ارمغان آورده است. تبلیغات به مفهوم بخشی ضروری و جدایی ناپذیر از جهان تجارت خود را تعریف کرده است، روش های تار عنکبوتی آژانس های سنتی، هر چند گسترده اما دیگر کارآمدی چندانی ندارند و نفس هایشان به شماره افتاده است. در عوض قهرمانان پیشرو و آوانگاردی قدم به عرصه گذاشته اند که به حوزه های نوین و مدرن تبلیغات علاقه مند هستند و در لابراتوار ها و آتلیه ها و اتاق های فکرشان در حال زایش گرایش های نو در تبلیغات هستند.

امروز ایده های مبتکرانه مبتنی بر بستر دنیای دیجیتال، یکی از شناخته شده ترین سرویس های موفق ارائه شده به مخاطب است که تکنیک های منحصر به فرد بسیار متنوعی را ارائه داده است. برخی از داغ ترین ایده ها که معروف هم شده اند روش هایی انگیزشی را در خود گنجانده اند که به مدد اینترنت جذابیت زیادی را برای مخاطبین ایجاد کرده اند. صحبت از تبلیغات ایمیلی و خبرنامه ها نیست، در حقیقت چند روش زود بازده ازین گرایش ها از این قرار هستند : تبلیغات کلیکی، تبلیغ بنری، تبلیغ پیکسلی، تبلیغ وبلاگی، سئو و تبلیغات موقعیتی.

در کنار تکنیک ها و تاکتیک های ذکر شده که همگی نیازمند بستر اینترنت بودند، روش هایی خارج از حیطه ی اینترنت نیز در گرایش های نو تبلیغاتی، وجود دارد که میتوان از آن میان به تبلیغات حمامی (Bathroom Advertising)

اشاره کرد. انتخاب این نام برای نوعی از تبلیغات که شاید چندان مورد توجه فعالان حوزه تبلیغات قرار نگرفته است شاید اندکی تعجب برانگیز باشد. تبلیغات حمامی چیزی نیست جز نصب تبلیغات در فضاهای عمومی تعبیه شده برای استراحت مردم. تحقیقی انجام شد که در آن از یک گروه از مردم که این مکان‌های استراحت عمومی را مشاهده می‌کردند مورد سنجش قرار گرفته بودند و از آنها پرسیده شد که آیا به تبلیغات نصب شده در ان مکان‌ها توجه می‌کنند یا خیر، و جالب توجه اینکه درصد بالایی از این اشخاص اظهار کرده بودند که این تبلیغات بسیار مورد توجه آنها قرار می گیرد.

بدین ترتیب می‌توان به این نتیجه گیری رسید که مردمی که در این استراحتگاه ها حتی برای مدتی کوتاه درنگ می‌کنند مخاطبان هدف بسیار خوبی برای این نوع تبلیغات هستند. البته این نوع تبلیغات هنوز جایگاه خود را در میان تبلیغ کنندگان پیدا نکرده است اما در آینده با پی بردن به مزایای این نوع تبلیغات، به تبلیغاتی بسیار کارآمد و موثر تبدیل خواهد شد.

گستردگی بسیار متنوعی در دنیای تبلیغات مطرح است اما آژانس تبلیغاتی اسکارد در این صفحه قصد مرور آنها را ندارد. آنچه مد نظر ماست، به غیر از رعایت اصول استاندارد های مبانی علمی تبلیغات، میخواهیم پا را فراتر بگذاریم و ابزارهای نوین را بررسی و در حیطه توانایی خود به ارائه راهکارهای تازه و شاید گاها آزمایش نشده بپردازیم. درین رابطه میتوانید با تماس با واحد فروش اسکارد با شماره تماس ۰۲۱۸۸۰۱۴۱۰۸ و مطرح نمودن حوزه فعالیت و تجارت خود، از راهکارهای خلاقانه دوستان تان، بهره مند شوید.

توانمندی های اسکارد

دیجیتال مارکتینگ ثبت دامنه سئو طراحی و پیاده سازی وب میزبانی وب مالتی مدیا ایمیل مارکتینگ طراحی باشگاه مشتریان طراحی گرافیک عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
دیجیتال مارکتینگ ثبت دامنه سئو طراحی و پیاده سازی وب میزبانی وب مالتی مدیا ایمیل مارکتینگ طراحی باشگاه مشتریان طراحی گرافیک عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
کمپین غرفه نمایشگاهی آگهی در مطبوعات چاپ دیجیتال گرایش های نو مشاوره تبلیغاتی فیلم صنعتی چاپ افست هدایای تبلیغاتی پیشبرد و فروش
کمپین تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی آگهی در مطبوعات چاپ دیجیتال گرایش های نو مشاوره تبلیغاتی فیلم صنعتی چاپ افست هدایای تبلیغاتی پیشبرد و فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *