آژانس تبلیغات اسکارد با هدف تخصصی تبلیغات و خدمات تکمیلی در سال ۱۳۷۸ تاسیس گردید . با تکیه بر دانش فنی – علمی خود به دنبال پی ریزی و ایجاد برنامه ای مدون در عرصه تبلیغات قدم به قدم به حرکت خود ادامه داده است . در این راستا تبلیغات بدل به علمی شده که از آن تعبیر به جادوی قرن می شود و اسکارد با اتکا به توانایی های خود مدعی است یکی از بهترین جادوگران در عرصه تبلیغات است. مجموعه فعالیت های شرکت اسکارد عبارت ست از : طراحی گرافیک ، عکاسی صنعتی ، چاپ افست ، چاپ دیجیتال ،مالتی مدیا ،طراحی و بهینه سازی  وب سایت ( سئو )، دیجیتال مارکتینگ و تامین محتوا ،طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی ، هدایای تبلیغاتی و پکیج های کامل اعیاد و مناسبتها ، اجرای رویداد و سمینار و همایشها ، ساخت و پخش تیزر و رپرتاژهای تلویزیونی  آژانس تبلیغات اسکارد با هدف تخصصی تبلیغات و خدمات تکمیلی در سال ۱۳۷۸ تاسیس گردید . با تکیه بر دانش فنی – علمی خود به دنبال پی ریزی و ایجاد برنامه ای مدون در عرصه تبلیغات قدم به قدم به حرکت خود ادامه داده است . در این راستا تبلیغات بدل به علمی شده که از آن تعبیر به جادوی قرن می شود و اسکارد با اتکا به توانایی های خود مدعی است یکی از بهترین جادوگران در عرصه تبلیغات است. مجموعه فعالیت های شرکت اسکارد عبارت ست از : طراحی گرافیک ، عکاسی صنعتی ، چاپ افست ، چاپ دیجیتال مالتی مدیا ، وب سایت ، طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی ساخت و پخش تیزر و رپرتاژهای تلویزیونی ،طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی .

 

آژانس تبلیغات اسکارد با همکاری جمعی از دانش آموختگان مهندسی کامپیوتر، فن آوری اطلاعات، طراحی گرافیک، عکاسی، معماری، اقتصاد و بازرگانی قادر گردیده تا کارنامه درخشانی را از خود برجای گذارد و محصولات هنری متمایز از دیگر رقبا ارائه نماید. تمرکز اعضا اسکارد به صورت یک گروه کاملا تخصصی معطوف به طراحی و ایجاد اثرهای برجسته، با  بهره گیری از آخرین دستاوردهای هنر و تکنولوژی و کاربردهای آن در عرصه های اداری، تجاری، صنعتی، آموزشی، و تبلیغاتی می باشد.

 

آژانس تبلیغات اسکارد با همکاری جمعی از دانش آموختگان مهندسی کامپیوتر، فن آوری اطلاعات، طراحی گرافیک، عکاسی، معماری، اقتصاد و بازرگانی قادر گردیده تا کارنامه درخشانی را از خود برجای گذارد و محصولات هنری متمایز از دیگر رقبا ارائه نماید. تمرکز اعضا اسکارد به صورت یک گروه کاملا تخصصی معطوف به طراحی و ایجاد اثرهای برجسته، با  بهره گیری از آخرین دستاوردهای هنر و تکنولوژی و کاربردهای آن در عرصه های اداری، تجاری، صنعتی، آموزشی، و تبلیغاتی می باشد.

در اسکاندیناوی سرزمین خدایان اسکارد نام داشت که با رنگین کمان به زمین می رسید .

 

هویت اسکارد

هویت سازمانی آژانس تمام خدمات تبلیغاتی اسکارد متشکل از مشتریان وفادار و ارزشمند آن است. اسکارد اصالتا و از ابتدا با همراهی اولین مشتریان خود پا گرفت و با ایجاد ارزش ها و باورهای مشترک با ایشان قدم به عرصه فعالیت تجاری گذاشت .

اسکارد فقط و فقط یک شعار دارد : کیفیت از ما آغاز میشود

راستی و صداقت در کسب و کار ، از قوانین نانوشته ماست و در نهایت بازدهی و بازخورد که از مهمترین دلایل تبلیغات میباشد ،هدف اصلی ما بوده و خواهد بود.

اهداف اسکارد:

رهبری نوآوری و خلاقیت در تبلیغات و عرصه رسانه ، توسعه تجارت و کسب کار در هزاره ی سوم، کیفیت خدمات پشتیبانی .

 

چشم‌انداز ما تبدیل شدن به مشتری‌محورترین کمپانی روی زمین است

توانایی‌دادن به مردم و کسب و کارها در سرتاسر ایران برای دستیابی به همه‌ی پتانسیل‌شان !

به سوی ارزش های مشترک:

ارزش مشترک می تواند شکل سرمایه داری و رابطه آن با جامعه را تغییر دهد و می تواند پیشرانه موج  رشد بهره وری و نوآوری در اقتصاد جهانی باشد.

ایجاد ارزش های مشترک بین یک سازمان و مشتریانش میتواند رابطه مستقیمی با مفهوم جدید : اقتصاد تجربه ،  داشته باشد.

در اقتصاد تجربه مصرف کننده با عنوان مهمان شناخته شده و محصول نیز ترکیبی از کالاها، خدمات و تجربیات است که رسالت بنیادی آن ایجاد ارزش برای مصرف کننده یا مهمان است.

در اقتصاد تجربه، ضمن ایجاد فضایی مناسب برای تعامل و مشارکت مشتریان هدف، اقدام به طراحی تجربه میشود که در سطح ایده آل ، در طی این فرآیند تجربه هایی طراحی خواهند شد که همانند یک محصول در بازار عرضه شده و مشتری حاضر به پرداخت پول کند. اقتصاد تجربه به معنای سرگرمی، تغذیه کردن یا به هیجان آوردن مشتری نیست، بلکه کسب و کارها باید نقشی معنادار در کمک به مصرف کننده برای یافتن راه حل مورد خود و ایجاد زمینه برای آن ایفا کنند.

در اینجا مفهوم اقتصادتجربه همان ایجاد ارزهای عالی با مشتری است که باعث به وجود آمدن دنیای بسیار خلاقانه ای در تجارت خواهد شد.

ما سعی بر آن داریم در این صنعت پیشرو باشیم.

اصول راهنمای اسکارد:

سیستم مدیریت کیفیت هدف نیست ، بلکه یک ابزار اجهت رسیدن به هدف میباشد. کیفیت یک شعار نیست ، در واقعیک فرهنگ است که باید در تجارت جهان و به خصوص ایران نهادینه شود . ما باید فرهنگ کیفیت رابه فرزندانمان بیاموزیم تا آینده تجارت ایران توامان کیفیت و صداقت و تعهد باشد.

اسکارد با اشراف بر این اصل که کیفیت و تعهد حاصل تلاش گروهی هست نه تلاش فردی، تمام نیروی انسانی خود را برای تحقق این اصل به کار گرفته است.

به عبارت یاده تر میتوان گفت که کیفیت زبان مشترک ما و مشتریست این تنها با صداقت و تعهد ماست که به حقیقت بدل میشود .

حرف آخر اینکهخنده بر لبان مشتری ازثمرات پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت است.

دیدگاهتان را بنویسید